Nytt medlem: Erlend Brandsnes

Postet av Romerike Ultraløperklubb den 3. Jan 2024

Erlend Brandsnes (44) fra Alvdal, nå bosatt på Moelv, har meldt seg inn i klubben. Erlend har mange veldig sterke resultater fra terrengløp - som de siste årene også har inkludert flere ultraløp.

Bildet er fra Solan Gundersen Bergmaraton (48 km) som han vant i 2023 på ny løyperekord (5:09). Foto: Arne Inge Næss

Erlend om seg selv:

Har løpt terrengløp som Birkebeinerløpet og lignende i mange år. Etter hvert noen maraton.

Løp mitt første ultra i 2020. Rondane 100, 50 miles med en overraskende 3. plass. Det er nok min beste løpsopplevelse.

Ellers har det vært gøy å delta på Nøsen 50 de to siste årene. Kjempefint arrangement.

Målet for 2024 er NM terrengultra i Porsgrunn, og kanskje jeg prøver Romeriksåsen på langs dette året.