Nytt medlem: Sølvi Kristiansen

Postet av Romerike Ultraløperklubb den 26. Okt 2023

Sølvi Kristiansen (55) fra Bodø har meldt seg inn i klubben. Hun har nok blitt påvirket av klubbens medlemmer som hun traff på Bislett-trening sist helg. Om en måned er hun klar for Bisett 24-timers.
På bildet ser vi Sølvi i 2022-utgaven av Telegrafruta Ultra på Saltfjellet.

Sammen med innmeldingen skriver hun:

- Jeg er fra Bodø og medlem av Bodø Bauta ultra. Jeg ønsker også et større fellesskap og inspirasjon. Møtte noen hyggelige ultra løpere fra Romerike Ultraløperklubb på søndag og tenker dere må være en fin klubb å være medlem av.

Etter at innmeldingen var bekreftet skrev hun dette da vi lurte litt på hva hun hadde løpt tidligere:

- Så flott at jeg nå er medlem. Misunner dere storstuen på Bislett.

- Jeg har deltatt på flere lange løp etter at jeg ultradebuterte på Juran Ultra i 2021. Løp blant annet Kua Ultra 7 mil i år - eneste kvinne og en av 5 som fullførte ( og da vinner av dameklassen). Deltok på Høstjakta i Svolvær 12 timer. Der ble jeg nr. 3 av 28 kvinner med 100 km.

- Har også løpt flere fjelløp i år: Meråker fjellmaraton, Hoka Skyrace i Svolvær, Hige Five Svolvær for å nevne noen. Eller har det blitt noen maraton også, siste var London i mars.

Neste er 24 timers og så er jeg påmeldt Ecotrail Oslo 80 km i mai 2024 og mål om Oslo - Bergen 2025. Så du skjønner at jeg er glad i å løpe 🙂.

Sees på Bislett 2023?

Sølvis målgang i High5 tidligere i år.