Nytt medlem: Karolina Viktorsson

Postet av Olav Engen den 29. Feb 2024

Karolina Viktorsson (49) fra Oslo har meldt seg inn i klubben - og starter med å delta på klubbens mars-utfordring som begynner i morgen.

Allerede i 2015 løp hun ultra i Bergslagsleden Ultra, og 6 år senere løp hun sitt foreløpig lengste løp; Oslofjorden Rundt 100 miles.

Nå har hun altså meldt seg inn i klubben: - tenkt på det litt for lenge!

Karolina om seg selv:

Fra Sverige, bodd i Norge siden 2005. Begynte å løpe for litt mer enn 10 år siden. Målet var å klare en mil, men ble nysgjerrig på hvordan det ville føles å løpe maraton. Prøvde og ble fast! Liker best løp 5-9 mil. Har gjort et 100-miles, Oslofjorden rundt. Likte det, men har ikke funnet riktig tidspunkt å gjøre det på nytt. Liker å prøve nytt. I høst blir det The Toughest og går og tenker på løpetur Oslo- Stockholm en gang, som en ferie :-)