Gjennomløping av SMVE-traséen i påsken, 3 eller 4 turer (kan kombineres med påskeutfordringen)

Postet av Romerike Ultraløperklubb den 3. Apr 2022

Vi skal arrangere gjennomløping av flere løypetraséer den kommende perioden, først ut er løypa til «Soria Moria til Verdens Ende» i påsken med Even Nedberg som arrangør.
Bildet er fra en av puljene i SMVE-starten 2020. (Foto Olav Engen).

De som blir med på disse turene kan kombinere det med klubbens påskeutfordring.

Senere kommer gjennomløpinger av «Ecotrail Oslo 80 km» og «Romeriksåsen på langs».

Detaljer om SMVE-turene kommer på fb-linken nedenfor, evt ta direkte kontakt med Even på even@nedberg.net

Dette har Even lagt ut på klubbens side for treningsinvitasjoner:

Gjennomløping av SMVE-traseen

Jeg har planer om å prøve meg på en gjennomløping av SMVE-traseen i påsken. Satser på å dele opp i 3 eller 4 deler.

Første tur blir lørdag 9. april. Da er planen å løpe fra Soria Moria til Drammen. Det blir ca 49 km og jeg regner med å bruke en god stund på denne turen.

Noen som vil være med?